// ViewContent // Track key page views (ex: product page, landing page or article) fbq('track', 'ViewContent'); // Search // Track searches on your website (ex. product searches) fbq('track', 'Search'); // AddToCart // Track when items are added to a shopping cart (ex. click/landing page on Add to Cart button) fbq('track', 'AddToCart'); // AddToWishlist // Track when items are added to a wishlist (ex. click/landing page on Add to Wishlist button) fbq('track', 'AddToWishlist'); // InitiateCheckout // Track when people enter the checkout flow (ex. click/landing page on checkout button) fbq('track', 'InitiateCheckout'); // AddPaymentInfo // Track when payment information is added in the checkout flow (ex. click/landing page on billing info) fbq('track', 'AddPaymentInfo'); // Purchase // Track purchases or checkout flow completions (ex. landing on "Thank You" or confirmation page) fbq('track', 'Purchase', {value: '1.00', currency: 'USD'}); // Lead // Track when a user expresses interest in your offering (ex. form submission, sign up for trial, landing on pricing page) fbq('track', 'Lead'); // CompleteRegistration // Track when a registration form is completed (ex. complete subscription, sign up for a service) fbq('track', 'CompleteRegistration');
Pomoc

Centrum Pomocy

 

Poniżej znajdziesz najcześciej zadawane pytania.
Przed kontaktem z nami upewnij się czy nie znajdziesz tutaj gotowych odpowiedzi.





Składanie zamówień 
 

Jak złożyć zamówienie na Waszej stronie?
Aby dokonać zakupu na naszej stronie wystarczy dodać produkty do wirtualnego koszyka, a następnie podać swoje dane i preferowany sposób wysyłki i zapłaty.
 
Czy muszę się rejestrować?
Nie. Rejestracja nie jest obowiązkowa. Wystarczy jednorazowo podać nam dane niezbędne do realizacji zamówienia.

Co daje rejestracja na stronie?
Zakładając konto na naszej stronie masz możliwość śledzić stan realizacji zamówień oraz przeglądać swoje dotychczasowe zakupy. W prosty sposób złożysz także kolejne zamówienia, a w razie problemów reklamację. Rejestracja w sklepie stawia Cię także w gronie naszych stałych Klientów, którzy mogą liczyć na indywidualne rabaty i promocje o których w przypadku zapisania sie na newsletter będziesz informowany na bieżąco.

Jak się zalogować?
Logowanie na stronie możliwe jest poprzez odnośnik Logowanie umieszczony w górnej części strony.

Jak zmienić adres wysyłki?
Adres do wysyłki podaje się w trakcie składania zamówienia. Jeśli chcesz zmienić adres doręczenia skontaktuj się z nami - być może uda nam się zaktualizować dane w zamówieniu lub przekierować przesyłkę jeśli została ona wysłana.

Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak. Nasza firma jest płatnikiem podatku VAT i na zakupione u nas produkty wystawiamy fakturę VAT 23% lub domyślnie paragon (jeśli nie otrzymamy danych firmy).

Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?
Tak. Jeśli posiadasz firmę i chciałbyś dokonywać hurtowych zakupów do dalszej odsprzedaży skontaktuj się z nami. Dla naszych Partnerów przygotowaliśmy specjalny cennik hurtowy widoczny po zalogowaniu do serwisu. 






Płatność
 
W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
Naszym Klientom umożliwiamy niemal wszystkie dostępne kanały płatności.
Szczegóły dotyczące możliwych sposobów płatności znajdziesz na stronie formy płatności.

Jak długo będę czekać na wysyłkę od momentu wykonania wpłaty?
Wysyłki staramy się realizować na bieżąco. Jeśli dokonasz zakupu przed 16:00 i opłacisz zamówienie lub wybierzesz przesyłkę pobraniową to Twoje zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia.

Czy mogę przesłać potwierdzenie wpłaty? Czy przyspieszy to wysyłkę?
Niestety nie honorujemy potwierdzeń przelewu. Wysyłki realizujemy w momencie odnotowania wpłaty na naszym koncie firmowym lub gdy otrzymamy potwierdzenie z systemu Przelewy24.






Wysyłka
 
Jaki jest koszt wysyłki?
Dostępne formy wysyłki oraz szczegółowy cennik znajduje się na stronie koszty wysyłki.

Jakim kurierem doręczacie przesyłki?
Wysyłki realizujemy firmą kurierską DPD. To jeden z liderów rynku dlatego nie musisz się obawiać o terminowe i bezpieczne dostarczenie przesyłki. Każdą przesyłkę można śledzić poprzez stronę tej firmy. Numer przesyłki podajemy w e-mailu po nadaniu paczki.

Jak długo czeka się na przesyłkę?
Wysyłki staramy się realizować na bieżąco. Jeśli dokonasz zakupu przed 16:00 i opłacisz zamówienie lub wybierzesz przesyłkę pobraniową to Twoje zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia. Przesyłka kurierska powinna dotrzeć w ciągu 24 godzin (na następny dzień roboczy). Jeśli wybrałeś Pocztę Polską lub odbiór w Paczkomacie InPost Twoje zamówienie powinno dotrzeć na miejsce w maksymalnie 2 dni.

Jak pakowane są produkty do wysyłki?
Wszystkie przedmioty wysyłamy pakowane w koperty bąbelkowe lub pudełka kartonowe. Staramy się zabezpieczyć produkty tak aby nie uległy one uszkodzeniu w trakcie wysyłki i dotarły do Was w takim stanie w jakim je wysyłamy. 

Co jeśli otrzymam uszkodzony produkt?
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Jeśli otrzymasz uszkodzony produkt skontaktuj się z nami aby złożyć reklamację.






Reklamacje i zwrot produktów
 
Czy sprzedawane produkty objęte są gwarancją?
Tak, wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe i są objęte gwarancją.
Szczegóły dotyczące warunków gwarancji znajdują się w opisie każdego produktu w zakładce "gwarancja".

Otrzymałem wadliwy / niesprawny produkt. Co teraz?
Jeśli zakupiony przedmiot nie działa poprawnie lub w jakikolwiek sposób nie spełnia Twoich oczekiwań skontaktuj się z nami. Postaramy się pomóc i w razie konieczności zaoferujemy niezwłoczną wymianę lub przyjmiemy zwrot.

Otrzymałem produkt niezgodny z opisem. Co mam zrobić?
Jeśli otrzymałeś omyłkowo inny przedmiot lub odbiega on od naszego opisu i zdjęć skontaktuj się z nami abyśmy mogli wyjaśnić nieścisłość i znaleźć rozwiązanie problemu.

Zakupiony produkt się popsuł. Jak mogę zgłosić reklamację?
Jeśli produkt jest jeszcze na gwarancji skontaktuj się z nami aby zgłosić usterkę. Na podstawie dokumentu zakupu lub numeru zamówienia będziemy mogli przyjąć zgłoszenie i zaoferować Ci niezwłoczną wymianę przedmiotu.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak. Zgodnie z polskim prawem w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki masz prawo zrezygnować z zakupu i następnie odesłać nam produkt bez podawania jakiegokolwiek powodu.







Zarządzanie swoim kontem
 
Nie pamiętam hasła, co teraz?
Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie, ale nie pamiętasz hasła skorzystaj z opcji przypominania. Wystarczy podać swój login lub adres e-mail na jaki było rejestrowane konto. Resetowanie hasła można przeprowadzić klikając w link Przypomnij hasło na górze strony.

Jak zmienić dane swojego konta?
Zaloguj się, a następnie kliknij w link Twoje konto na górze strony.

Jak obejrzeć zrealizowane zamówienia oraz te w trakcie realizacji?
Zaloguj się, a następnie kliknij w link Twoje konto na górze strony.

Jak dodać lub sprawdzić stan reklamacji?
Zaloguj się, a następnie kliknij w link Twoje konto na górze strony.




Jeśli nie znalazłeś powyżej odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel