// ViewContent // Track key page views (ex: product page, landing page or article) fbq('track', 'ViewContent'); // Search // Track searches on your website (ex. product searches) fbq('track', 'Search'); // AddToCart // Track when items are added to a shopping cart (ex. click/landing page on Add to Cart button) fbq('track', 'AddToCart'); // AddToWishlist // Track when items are added to a wishlist (ex. click/landing page on Add to Wishlist button) fbq('track', 'AddToWishlist'); // InitiateCheckout // Track when people enter the checkout flow (ex. click/landing page on checkout button) fbq('track', 'InitiateCheckout'); // AddPaymentInfo // Track when payment information is added in the checkout flow (ex. click/landing page on billing info) fbq('track', 'AddPaymentInfo'); // Purchase // Track purchases or checkout flow completions (ex. landing on "Thank You" or confirmation page) fbq('track', 'Purchase', {value: '1.00', currency: 'USD'}); // Lead // Track when a user expresses interest in your offering (ex. form submission, sign up for trial, landing on pricing page) fbq('track', 'Lead'); // CompleteRegistration // Track when a registration form is completed (ex. complete subscription, sign up for a service) fbq('track', 'CompleteRegistration');
Zwroty, reklamacje, wymiana towaru
Reklamacje
 
Zakupiony produkt uległ uszkodzeniu? Po odbiorze przesyłki okazało się, że coś jest nie tak? Odezwij się do nas!
Zgłoszenia staramy się rozpatrywać od ręki tak aby jak najszybciej dostarczyć w pełni sprawny towar zgodny z Twoim zamówieniem.
Każdy produkt posiada 24 miesięczną gwarancję (jedynie na baterie udzielana jest krótsza, 6-miesięczna gwarancja).

Zwroty
 
Każdy zakupiony u nas produkt możesz zwrócić bez podania przyczyny. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki skontaktuj się z nami aby zgłosić chęć zwrócenia towaru. Produkt odsyłasz na swój koszt, a my zwracamy całą wpłaconą przez Ciebie kwotę (koszt produktu + ewentualny koszt dostawy). Pobierz formularz zwrotu.


Wymiana produktu na inny
 
Jeśli nie minęło jeszcze 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówieniem i chcesz dokonać wymiany na inny produkt skontaktuj się z nami. Najprostszym i najszybszym sposobem aby otrzymać wybrany produkt jest złożenie kolejnego zamówienia w naszym sklepie, a następnie odesłanie omyłkowego produktu na zasadzie zwrotu. W ten sposób możemy natychmiast wysłać do Ciebie właściwy produkt, a Ty po odesłaniu do nas zwracanego produktu otrzymasz całą wpłaconą kwotę.


Zgłoś reklamację lub chęć zwrotu! :-)

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub e-mailowo. Odpowiemy i pomożemy najszybciej jak to będzie możliwe.
 
 
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel